Energieinkoop

Bedrijventerrein Laarberg heeft zich aangesloten bij de Stichting Collectieve Inkoop Energie Achterhoek welke sinds 2014 bestaat en heeft als doel energiekosten voor ondernemers te verminderen. PM Energie ondersteunt de Stichting hierbij en neemt de zorgen van ondernemers over energie uit handen. Meer informatie over collectieve energieinkoop is te vinden door hier te klikken.

Wilt u ook profiteren van de collectieve voordelen? Stuur vrijblijvend een kopie van uw meest recente jaarafrekening elektriciteit en gas naar parkmanager Gertjan Mollink via info@vvelaarberg.nl. Als u netwerk- en meetdienstenfacturen ontvangt, dan mag u deze meesturen voor aanvullende besparingen. Wij laten u vervolgens uw potentiƫle besparing op jaarbasis zien.